Picbear logo Browse Instagram content with Picbear

@aliffsyukriterlajaklaris

Ohabangkosmetik

aliffsyukriterlajaklaris

IG org KG,owner DHERBS, tak suka x payah follow😜 i love cook,nature,fesyen,health πŸ’ͺ🏻 plz go to my youtube πŸ“Έ updte by manager☎️016 7793452-0123743261

  • 164K Total Likes
  • 3K Tot. Comments
disebbkan ramai yg nak sy sharekan vedio rumah sy di pavilion sy sharekan skit ya..khas kpd followers saya bukan hatters saya okπŸ™πŸ»πŸ˜˜
Jika dulu melihat org lain mempunyai kehidupan dari segi kewangan yg lebih baik saya sentiasa rasa cemburu kenapa saya tidak begitu.....tapi saya percaya rezeki tidak datang bergolek tanpa usaha....Allah juga minta kita berdoa...tapi doa juga tidak lengkap tanpa kerja keras... . Kini saya dapat menikmati kehidupan yg jauh lebih baik dari dulu....syukur perjalanan dan kerja keras saya dipermudahkan oleh Allah...Allah memberi saya menikmati hasil nya walaupun terpaksa berkorban masa,tenaga,keluarga dan mcm2  lagi...tapi saya percaya itu lah asam garam...sehebat manapun manusia tetap ada dugaan cuma berbeza2... . Ayuh kita bangkit sama2 membina ekonomi kita utk kejayaan dunia dan akhirat bersama...Kegagalan kita adalah universiti utk kita belajar di mana silap kita...gagal sekali tidak bermakna gagal selamanya...selagi ada usaha di situ akan terbuka jalannya..
setuju tak??
rm1 sahaja semangkuk utk smua bubur di @romahmakanterlajaklaris jenput dtg esok jam 8pagi smpai 12malam.. kalau laksa ni nak jual brp rm ya?? lokasi hadapan gaint kota damansara..
tips utk berjaya.. percayalah bhawa kita perlu bertatih sebelum pandai berjalan.  Setiap hasil utk sukses bermula dengan kejayaan-kejayaan kecil...jgn harapkan terus menjdi jutawan singkat.. . Kejayaan memerlukan masa. ingat pepatah melayu hina besi kerana karat hina besi kerana melarat..
tag kat member korang yg ada masalah..
hari ni kami sekeluarga tidur di rumah kami di kl❀️ terasa seperti berada di hongkong...
rm1juta adakah abg dara pilihan anda juga?? . . untungnya dapat rezeki menang geran bernilai RM 1000,000.00..mudahan dapat  dimanfaatkan utk tujuan membesarkan perniagaan....bangga bila banyak melayu berjaya dalam perniagaan..sama2 dapat memyumbang kepada ekonomi negara... @ceodesa @datoserivida
emm setuju tak??
baik sgt org yee.. seronok sgt dpt bekerja sama dgn @fahrinahmad_fa utk ceo desa ditv3 ..
mcm mana puas hati tak?? tahniah kepada pemenang rm1juta utk ceodesa.. @ermafatima @ceodesa ..
hargai pasangan anda seadanya..
untung tak sy dpt mcm wife saya?? kadang kala bila diri terpaksa bergaya depan tv tp smuaya terpaksa.. sbb lagi suka duduk umah pakai baju tido.. tp wife sy selalu suport sy utk terus kerja keras @shahidadherbs thaks syg.. . . wife saya pakai tudung jenama @aliff_syukri
syukur dah tercalon..siapa suka dan sarport lagu ni plz komen yes😘😘😘 @shahidadherbs @nursajat02
setuju tak??
bukan senang nak senang.. Kejayaan tak datang bergolek, jika takde usaha dan komitmen dlm bisnes atau kerjaya..Yang penting...Gagal dan ditipu itu mengajar utk menjadikan anda lebih hebat..ggal sekali bukan bererti gagal selamanya... korang setuju tak??
melawat jiran lama dapat cucu baru....dulu waktu saya susah pun dia layan saya sama je...sekarang pun masih sama..keluarga pengasas produk terkenal Natasya...Dato Suhaimi & Datin Muniroh... . Semoga perkenalan kita dan persahabatan kita berkekalan....Mudahan selalu murah rezeki dan diberi keberkatan @memewani
tag kawan korang yg setia..
korang buat apa jee.. happy wekend..
1ringgit semangkok..my new bisnes..isnin ni buka.. . . Bukan senang nak berjaya berbagai usaha dan tawakal yang saya buat sebelum saya pencen alhamdulillah satu lagi bakal bisnes saya yang bakal beriperasi pada minggu depan. siapa suka??? smua masakan dlm restoren nibsy yg masak @romahmakanterlajaklaris akan dibuka isnin ni di hadapan giant Kota Damansara... . . banyak resipi2 Istimewa citarasa makanan seluruh Malaysia ada kat sana...yg pasti mmg sedap menyengat...jemput datang ya kita bg promosi special..nak tahu apa yg special kena datang.... sbb prmosi smua bubur serendah rm1 sahaja utk hari promosi pembukaan .. jemput dtg yaaaπŸ™πŸ»πŸ™πŸ» . . . ini vedio lama masa baru start nak reno.. @mel77_melati
aliffsyukriterlajaklaris

Loading