Picbear logo Browse Instagram content with Picbear

@aznilnawawihm

Datuk Aznil Hj Nawawi

aznilnawawihm

**YG PROMOTE IG AKAN DIBLOCK**

  • 229K Total Likes
  • 2K Tot. Comments
Semoga kami berpimpin tangan juga nanti ke Syurga. Amin #brothers #thenawis
Syurga ku
The boys #ihram
Rindu Upin dan Ipin ni👶👶 @rayyanrazin @rumirizqeen
Hari ziarah
Selesai solat subuh
The famous clock tower
Selamat tiba di Jeddah
Dua jam sebelum Miqat
Bismillahhirrahmannirrahim
Semoga dipermudahkan
Doa kan kami ya 🕋 لَبَّيْكَ اللَّهُمَّ لَبَّيْك لَبَّيْكَ لاَ شَرِيْكَ لَكَ لَبَّيْكَ إِنَّ الْحَمْدَ وَالنِّعْمَةَ  لَكَ وَالْمُلْكَ لاَ شَرِيْكَ لَكَ . @rizaznil
Assalamualaikum wmbt Saya memohon sedikit ruang dari teman dan kenalan untuk memohon maaf dari atas kesilapan perbuatan dan kata2 kurang menyenangkan dr saya yang sengaja atau tidak disengajakan.  Saya juga memohon kalian untuk mendoakan perjalanan umrah saya dan keluarga dari hari ini 18 Jan agar dipermudahkan serta mendapat kerahmatan mabrur dari Allah SWT. Insyaalah panjang usia kita akan bertemu sekembalinya saya dari tanah suci nanti.
Jern ialah Hairdresser baru 22 tahun. Dia gigil sebab 1st time potong rambut #paknil 🤣🤣🤣
Rambut pun dah kerat. Thanks Jern dari Master Studio!
Bau dia sedap. Pipi dia lembut. Badan dia gebus. Senyum dia manis. Friendly and happy je! Itulah @arifjiwaasyraf baby @asyrafkhalid dan @tyaarifinnw
Nasib baik yg dicari xde kat sini ☝️🤣🤣 #lv #louisvuitton
Berpeluh muka lepas 2 jam dgn dentist! Nak senyuman menawan? Rajin2 lah melawat doktor gigi ya 🙈
Nampak tak muka cuak bila nampak peralatan dentist yg tajam2 tu? 😬
Semoga kita dapat saling mendoakan. Jernih wajah anak2 tahfiz ini. Semoga majlis hari ini menjadi pembuka kpd pertemuan seterusnya selepas ni. Maahad Tahfizul Quran Anawiyah Kg Melaka Cheras
Terima kasih anak2 Tahfiz Anawiyah Kg Melaka Cheras untuk majlis bacaan Yasin, Tahlil, Doa Selamat dan Solat Hajat. Semoga Allah merahmati anak2 ini. Insyaallah

Loading