Picbear logo Browse Instagram content with Picbear

@aznilnawawihm

Datuk Aznil Hj Nawawi

aznilnawawihm

**YG PROMOTE IG AKAN DIBLOCK**

  • 39K Total Likes
  • 412 Tot. Comments
Saper yg naik berat badan masa musim raya? Angkat tangan 🙋🏻‍♂️🙋🏻
Terus cabar diri sendiri kita pasti dapat anjakkan kemampuan kita #bakar300cals #bakar400cals #bakar500cals
Tengoklah ni. Tersentuh dgn keikhlasannya. Tkasih YB @pkamalanathan
Meeting utk SEA Games 2017!! Nantikan 19 August 2017
Cantik bumbung2 lama ni
Mcm2 app ada skrg ni! Semua menghiburkan 😁😁
Jangan lupa temujanji kita kul 10am ini di #astrogoshop118 #gopaknil Ada barangan Primada Air Fryer dan Shimono Air Circulator
Ahad ini 30 Julai jam 4ptg, kita bakal saksikan anak2 yg berusia bawah 14 tahun beradu nyanyi di #lalaklandjr #lalaklandjunior di #bazaarpaknil  Kadang2 kemampuan anak2 kita melampaui kebolehan org dewasa! Jom dtg ramai2 sbb Paknil dan @mrhazama1 akan jd Juri. Nak dengar Hazama belanja  lagu pun boleh!! #lalaklandjunior #lalaklandjr dibawakan oleh @bazaarpaknilofficial
Nantikan
Sambungan dari video #paknil masak bubur nasi ala thai menggunakan Primada Smart Cooker #gopaknil #goshop #astrogoshop118
Boleh tak semua Menteri mcm YB Timbalan Menteri Pendidikan Malaysia 1 Dato P. Kamalanathan. Sangat humble, fasih bahasa melayu, berbudi bahasa, senang didekati, murah masa dan teguran, bijak dan relevan. Kita dapat tau kalau ada yg buat2 mesra tetapi yg ini real! Tahniah YB! #tesco @tescomalaysia
Acara awal pagi Majlis Penyerahan Dana Bulan Bermakna bersama #tesco @tescomalaysia
Jom sihat! #bakar300cals #bakar400cals #bakar500cals
Paknil rasa bersyukur, sedikit demi sedikit rancangan #ringringringgit dah mula mendapat perhatian ramai. Dalam kebanjiran rancangan yg penuh gelak ketawa dan jeritan lagu, terselit sebuah rancangan kisah kehidupan masyarakat marhain. Buka kan mata. Pasang telinga supaya dapat membantu. #ringringringgit menemui anda lagi Rabu 26 Julai jam @930mlm di #astroprima105 #astromustikahd
Betapa senangnya memasak bubur nasi ala thai dgn Primada Smart Cooker! Ini percubaan pertama #paknil dan bahan2 pun main agak2 je pakai logik. Alhamdulillah dgn periuk ajaib ni, semua dipermudahkan dan bubur jadi seperti yg diharapkan. Masak-Tunggu-Siap-Hidang 👍
Hahaha boleh Waze guna suara @rizaznil dah!! Thank u son for taking me home 😁😁😎😎
Atok2 nak gi work k!! #ted #myteddy @rumirizqeen
Yg kaki kencing org, episode ni sesuai utk korang 🤣🤣🤣 Nantikan #mydrs #mydoctors yg bakal bersiaran di #astro bersama @drliyana.d @faruqi_uzair @rizalabdrahman @zainaladwin
Goodnite frm us #paknil @rizaznil @rayyanrazin
Sekarang sedang berlangsung audition #lalaklandjr di #bazaarpaknil. Dlm 4 ni siapa pilihan korang?
Inilah kehidupan #paknil dipenuhi dgn ragam anak2 yg pelbagai. Semua menghiburkan!! Doakan kesihatan #paknil ya sayang 😘 #sayapelaburbijak #asnb

Loading