Picbear logo Browse Instagram content with Picbear

#rezekianak

Posts tagged as #rezekianak on Instagram

17.219 Posts

Alhamdulillah,, gegara big orderan ini, jadi gk sempat upload,, ayo2 yg mau jadi reseller,, tinggal wa 😊  #rezekianaksholeh#rezekianak #ibukarir#jualanonline
Alhamdulillahh dapet kue gratis langsung 2 toples πŸ˜™πŸ˜Š.. makasiih yaaa @jnccookies kue nya dijamiinn pastiii enaakknya ampe ke nikmat... Ga harus nunggu lebaran dulu biar bisa makan kue kue enakkk... Rezeki nya mama sholehha πŸ˜‚πŸ˜‚ #menangkuis #jnccookies #kueenak #rezekimamasoleha #rezekianak
2019 #nongfamily #nongdcn  #sara Raissa #nongresidence #rezekianak #syukurselalu
Motor dah basuh then basuh kereta merah pulak terpaksa guna khidmat abg sendiri sebab ada lagi 2 kereta yang menunggu. Alhamdulillah. Rezeki hari ini tidak diduga. Bersyukur sangat2.  #bisnesscarwash  #carwashparttime  #carwashdirumah  #rezekianak
yeayyyy menang voucher.... buat si ganteng Tristan beli sepatu deh vouchernya 😁 rezeki mommy dan batita soleh 😎 trims @info_yogyagroup @yogya_cimahi  btw ini ke 3 kali nya dapet undian dari yogya, semakin sering deh belanja ke sini biar semakin beruntung aminnnnn πŸ˜€ apalagi @yogya_cimahi deket banget dari kantor tinggal jalan kaki #voucher #yogyacimahi #rezeki #rezekimommy #rezekimommysoleh #rezekianak #rezekianaksholeh
Alhamdulillah rezeki lagi...πŸ˜‰πŸ˜‰ Terima kasih acik nurul.. #staffgmart2ciknurul #rezekianak  #alhamdulillah
Teaser sikit uolllsss. Cuci cuci mata skittt  Anda peminat #tudunglabuh? Berita baik untuk anda 😍  @benanghijau bakal release tudung labuh bercorak bidang 52 tauu  Whatsapp Intan di 019 6370744 atau DM for fast response!πŸ˜„ #benanghijau #sayajual  #instantshawl #shawl #plainshawl #hijab #sayapakaisayajual #bazaarpaknil #bazaarmalaysia #syukuralhamdulillah #rezekianak #regran #kotabharu #malaysia #selangor  #raya #holiday #dropshipbenanghijau #tunang #kahwin #testimonial #bhdarling
alhamdulillah rezki penghulu segala hari .. new projek ❀️❀️ #rezekiallahituluas  #rezekianak  #doaibubapa  #doronganistri
SELAMAT UNTUK. IBU. MENYUSUKAN BABY πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ‘ .  Bila Suami kata. Isteri tolong jangan jaga muka ja. Aset hang pon penting gak. . Mendalam kan maksudnye . .  Mas boleh katakan 99% ibu menyusukan anak dan putus susu alami masalah payudara yg kendur dan kecut dgn teruk 😫 Perasan tu sedih sangat. Kan kan? . Betul tak ibu2? rasa2 ada tak yg mengaku dlm hati 😌 . Confirm ada yg mengaku dan mengiyakan, tapi malas nk ubah dan kalau boleh biarkan je sampai jatuh lebih terus. Serius selesa ke dgn keadaan mcm tu?cth mcm awk kt rumah tak pakai bra, awk tgk dr atas pn nmpk tak cantik bila breast jatuh dgn teruk. Nk pulak ada masalah kedua breast ketara jatuh ke sisi, mesti malu2 depan suami nk tayang 😫 . Ibu2, jgn la mcm tu. Tak salah pun awak perbaiki penampilan awk dari terus biarkan aset awak jatuh macam tu. Hodoh sangat akak rasa, tak caya pi la tengok sendiri kt cermin. Macam mana?? .  suami awak tak cakap tapi percaya lah dia pon tak selesa dan tak berselera ☺️ .  Cuba awak bgi kejutan sikit. Sure. Senyum tu meleret jeee . Tak susah.. Awk guna bconfident ni je. sgt dijamin selamat dan berkesan. Jom cuba skrg! . . 017 4545702 017 4545702 017 4545702 . #alhamdulillah #rezekianak #rezekikami #syukur #obatpayudara #payudarakecil #payudarakendur #pembesarpayudara #payudaramantap  #buschallenge #pinkladytestimoni #dxyx #pinklady #payudaraindah #payudarasehat #bustup #krimpembesarpayudara #minyakbuluspapua #minyakbulus #bconfident #bodymantap #pembesarpayudara #alatpembesarpayudara #maskerpayudara #pengencangpayudara #payudarajatuh #vacumpayudara #bustupcream #bcteammas #payudaramontok #payudarakencang . πŸ’™ . . . . .  Jangan BIMBANG kerana ~B CONFIDENT~ tidak memberi apa2 KESAN SAMPINGAN!!!!malah ia adalah produk yang telah didaftarkan dengan KKM!!! JOM cuba ~B CONFIDENT~ !!!pikat hati yang tersayang
SELAMAT UNTUK. IBU. MENYUSUKAN BABY πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ‘ .  Bila Suami kata. Isteri tolong jangan jaga muka ja. Aset hang pon penting gak. . Mendalam kan maksudnye . .  Mas boleh katakan 99% ibu menyusukan anak dan putus susu alami masalah payudara yg kendur dan kecut dgn teruk 😫 Perasan tu sedih sangat. Kan kan? . Betul tak ibu2? rasa2 ada tak yg mengaku dlm hati 😌 . Confirm ada yg mengaku dan mengiyakan, tapi malas nk ubah dan kalau boleh biarkan je sampai jatuh lebih terus. Serius selesa ke dgn keadaan mcm tu?cth mcm awk kt rumah tak pakai bra, awk tgk dr atas pn nmpk tak cantik bila breast jatuh dgn teruk. Nk pulak ada masalah kedua breast ketara jatuh ke sisi, mesti malu2 depan suami nk tayang 😫 . Ibu2, jgn la mcm tu. Tak salah pun awak perbaiki penampilan awk dari terus biarkan aset awak jatuh macam tu. Hodoh sangat akak rasa, tak caya pi la tengok sendiri kt cermin. Macam mana?? .  suami awak tak cakap tapi percaya lah dia pon tak selesa dan tak berselera ☺️ .  Cuba awak bgi kejutan sikit. Sure. Senyum tu meleret jeee . Tak susah.. Awk guna bconfident ni je. sgt dijamin selamat dan berkesan. Jom cuba skrg! . . 017 4545702 017 4545702 017 4545702 . #alhamdulillah #rezekianak #rezekikami #syukur #obatpayudara #payudarakecil #payudarakendur #pembesarpayudara #payudaramantap  #buschallenge #pinkladytestimoni #dxyx #pinklady #payudaraindah #payudarasehat #bustup #krimpembesarpayudara #minyakbuluspapua #minyakbulus #bconfident #bodymantap #pembesarpayudara #alatpembesarpayudara #maskerpayudara #pengencangpayudara #payudarajatuh #vacumpayudara #bustupcream #bcteammas #payudaramontok #payudarakencang . πŸ’™ . . . . .  Jangan BIMBANG kerana ~B CONFIDENT~ tidak memberi apa2 KESAN SAMPINGAN!!!!malah ia adalah produk yang telah didaftarkan dengan KKM!!! JOM cuba ~B CONFIDENT~ !!!pikat hati yang tersayang
SELAMAT UNTUK. IBU. MENYUSUKAN BABY πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ‘ .  Bila Suami kata. Isteri tolong jangan jaga muka ja. Aset hang pon penting gak. . Mendalam kan maksudnye . .  Mas boleh katakan 99% ibu menyusukan anak dan putus susu alami masalah payudara yg kendur dan kecut dgn teruk 😫 Perasan tu sedih sangat. Kan kan? . Betul tak ibu2? rasa2 ada tak yg mengaku dlm hati 😌 . Confirm ada yg mengaku dan mengiyakan, tapi malas nk ubah dan kalau boleh biarkan je sampai jatuh lebih terus. Serius selesa ke dgn keadaan mcm tu?cth mcm awk kt rumah tak pakai bra, awk tgk dr atas pn nmpk tak cantik bila breast jatuh dgn teruk. Nk pulak ada masalah kedua breast ketara jatuh ke sisi, mesti malu2 depan suami nk tayang 😫 . Ibu2, jgn la mcm tu. Tak salah pun awak perbaiki penampilan awk dari terus biarkan aset awak jatuh macam tu. Hodoh sangat akak rasa, tak caya pi la tengok sendiri kt cermin. Macam mana?? .  suami awak tak cakap tapi percaya lah dia pon tak selesa dan tak berselera ☺️ .  Cuba awak bgi kejutan sikit. Sure. Senyum tu meleret jeee . Tak susah.. Awk guna bconfident ni je. sgt dijamin selamat dan berkesan. Jom cuba skrg! . . 017 4545702 017 4545702 017 4545702 . #alhamdulillah #rezekianak #rezekikami #syukur #obatpayudara #payudarakecil #payudarakendur #pembesarpayudara #payudaramantap  #buschallenge #pinkladytestimoni #dxyx #pinklady #payudaraindah #payudarasehat #bustup #krimpembesarpayudara #minyakbuluspapua #minyakbulus #bconfident #bodymantap #pembesarpayudara #alatpembesarpayudara #maskerpayudara #pengencangpayudara #payudarajatuh #vacumpayudara #bustupcream #bcteammas #payudaramontok #payudarakencang . πŸ’™ . . . . .  Jangan BIMBANG kerana ~B CONFIDENT~ tidak memberi apa2 KESAN SAMPINGAN!!!!malah ia adalah produk yang telah didaftarkan dengan KKM!!! JOM cuba ~B CONFIDENT~ !!!pikat hati yang tersayang
SELAMAT UNTUK. IBU. MENYUSUKAN BABY πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ‘ .  Bila Suami kata. Isteri tolong jangan jaga muka ja. Aset hang pon penting gak. . Mendalam kan maksudnye . .  Mas boleh katakan 99% ibu menyusukan anak dan putus susu alami masalah payudara yg kendur dan kecut dgn teruk 😫 Perasan tu sedih sangat. Kan kan? . Betul tak ibu2? rasa2 ada tak yg mengaku dlm hati 😌 . Confirm ada yg mengaku dan mengiyakan, tapi malas nk ubah dan kalau boleh biarkan je sampai jatuh lebih terus. Serius selesa ke dgn keadaan mcm tu?cth mcm awk kt rumah tak pakai bra, awk tgk dr atas pn nmpk tak cantik bila breast jatuh dgn teruk. Nk pulak ada masalah kedua breast ketara jatuh ke sisi, mesti malu2 depan suami nk tayang 😫 . Ibu2, jgn la mcm tu. Tak salah pun awak perbaiki penampilan awk dari terus biarkan aset awak jatuh macam tu. Hodoh sangat akak rasa, tak caya pi la tengok sendiri kt cermin. Macam mana?? .  suami awak tak cakap tapi percaya lah dia pon tak selesa dan tak berselera ☺️ .  Cuba awak bgi kejutan sikit. Sure. Senyum tu meleret jeee . Tak susah.. Awk guna bconfident ni je. sgt dijamin selamat dan berkesan. Jom cuba skrg! . . 017 4545702 017 4545702 017 4545702 . #alhamdulillah #rezekianak #rezekikami #syukur #obatpayudara #payudarakecil #payudarakendur #pembesarpayudara #payudaramantap  #buschallenge #pinkladytestimoni #dxyx #pinklady #payudaraindah #payudarasehat #bustup #krimpembesarpayudara #minyakbuluspapua #minyakbulus #bconfident #bodymantap #pembesarpayudara #alatpembesarpayudara #maskerpayudara #pengencangpayudara #payudarajatuh #vacumpayudara #bustupcream #bcteammas #payudaramontok #payudarakencang . πŸ’™ . . . . .  Jangan BIMBANG kerana ~B CONFIDENT~ tidak memberi apa2 KESAN SAMPINGAN!!!!malah ia adalah produk yang telah didaftarkan dengan KKM!!! JOM cuba ~B CONFIDENT~ !!!pikat hati yang tersayang
SELAMAT UNTUK. IBU. MENYUSUKAN BABY πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ‘ .  Bila Suami kata. Isteri tolong jangan jaga muka ja. Aset hang pon penting gak. . Mendalam kan maksudnye . .  Mas boleh katakan 99% ibu menyusukan anak dan putus susu alami masalah payudara yg kendur dan kecut dgn teruk 😫 Perasan tu sedih sangat. Kan kan? . Betul tak ibu2? rasa2 ada tak yg mengaku dlm hati 😌 . Confirm ada yg mengaku dan mengiyakan, tapi malas nk ubah dan kalau boleh biarkan je sampai jatuh lebih terus. Serius selesa ke dgn keadaan mcm tu?cth mcm awk kt rumah tak pakai bra, awk tgk dr atas pn nmpk tak cantik bila breast jatuh dgn teruk. Nk pulak ada masalah kedua breast ketara jatuh ke sisi, mesti malu2 depan suami nk tayang 😫 . Ibu2, jgn la mcm tu. Tak salah pun awak perbaiki penampilan awk dari terus biarkan aset awak jatuh macam tu. Hodoh sangat akak rasa, tak caya pi la tengok sendiri kt cermin. Macam mana?? .  suami awak tak cakap tapi percaya lah dia pon tak selesa dan tak berselera ☺️ .  Cuba awak bgi kejutan sikit. Sure. Senyum tu meleret jeee . Tak susah.. Awk guna bconfident ni je. sgt dijamin selamat dan berkesan. Jom cuba skrg! . . 017 4545702 017 4545702 017 4545702 . #alhamdulillah #rezekianak #rezekikami #syukur #obatpayudara #payudarakecil #payudarakendur #pembesarpayudara #payudaramantap  #buschallenge #pinkladytestimoni #dxyx #pinklady #payudaraindah #payudarasehat #bustup #krimpembesarpayudara #minyakbuluspapua #minyakbulus #bconfident #bodymantap #pembesarpayudara #alatpembesarpayudara #maskerpayudara #pengencangpayudara #payudarajatuh #vacumpayudara #bustupcream #bcteammas #payudaramontok #payudarakencang . πŸ’™ . . . . .  Jangan BIMBANG kerana ~B CONFIDENT~ tidak memberi apa2 KESAN SAMPINGAN!!!!malah ia adalah produk yang telah didaftarkan dengan KKM!!! JOM cuba ~B CONFIDENT~ !!!pikat hati yang tersayang
SELAMAT UNTUK. IBU. MENYUSUKAN BABY πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ‘ .  Bila Suami kata. Isteri tolong jangan jaga muka ja. Aset hang pon penting gak. . Mendalam kan maksudnye . .  Mas boleh katakan 99% ibu menyusukan anak dan putus susu alami masalah payudara yg kendur dan kecut dgn teruk 😫 Perasan tu sedih sangat. Kan kan? . Betul tak ibu2? rasa2 ada tak yg mengaku dlm hati 😌 . Confirm ada yg mengaku dan mengiyakan, tapi malas nk ubah dan kalau boleh biarkan je sampai jatuh lebih terus. Serius selesa ke dgn keadaan mcm tu?cth mcm awk kt rumah tak pakai bra, awk tgk dr atas pn nmpk tak cantik bila breast jatuh dgn teruk. Nk pulak ada masalah kedua breast ketara jatuh ke sisi, mesti malu2 depan suami nk tayang 😫 . Ibu2, jgn la mcm tu. Tak salah pun awak perbaiki penampilan awk dari terus biarkan aset awak jatuh macam tu. Hodoh sangat akak rasa, tak caya pi la tengok sendiri kt cermin. Macam mana?? .  suami awak tak cakap tapi percaya lah dia pon tak selesa dan tak berselera ☺️ .  Cuba awak bgi kejutan sikit. Sure. Senyum tu meleret jeee . Tak susah.. Awk guna bconfident ni je. sgt dijamin selamat dan berkesan. Jom cuba skrg! . . 017 4545702 017 4545702 017 4545702 . #alhamdulillah #rezekianak #rezekikami #syukur #obatpayudara #payudarakecil #payudarakendur #pembesarpayudara #payudaramantap  #buschallenge #pinkladytestimoni #dxyx #pinklady #payudaraindah #payudarasehat #bustup #krimpembesarpayudara #minyakbuluspapua #minyakbulus #bconfident #bodymantap #pembesarpayudara #alatpembesarpayudara #maskerpayudara #pengencangpayudara #payudarajatuh #vacumpayudara #bustupcream #bcteammas #payudaramontok #payudarakencang . πŸ’™ . . . . .  Jangan BIMBANG kerana ~B CONFIDENT~ tidak memberi apa2 KESAN SAMPINGAN!!!!malah ia adalah produk yang telah didaftarkan dengan KKM!!! JOM cuba ~B CONFIDENT~ !!!pikat hati yang tersayang
SELAMAT UNTUK. IBU. MENYUSUKAN BABY πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ‘ .  Bila Suami kata. Isteri tolong jangan jaga muka ja. Aset hang pon penting gak. . Mendalam kan maksudnye . .  Mas boleh katakan 99% ibu menyusukan anak dan putus susu alami masalah payudara yg kendur dan kecut dgn teruk 😫 Perasan tu sedih sangat. Kan kan? . Betul tak ibu2? rasa2 ada tak yg mengaku dlm hati 😌 . Confirm ada yg mengaku dan mengiyakan, tapi malas nk ubah dan kalau boleh biarkan je sampai jatuh lebih terus. Serius selesa ke dgn keadaan mcm tu?cth mcm awk kt rumah tak pakai bra, awk tgk dr atas pn nmpk tak cantik bila breast jatuh dgn teruk. Nk pulak ada masalah kedua breast ketara jatuh ke sisi, mesti malu2 depan suami nk tayang 😫 . Ibu2, jgn la mcm tu. Tak salah pun awak perbaiki penampilan awk dari terus biarkan aset awak jatuh macam tu. Hodoh sangat akak rasa, tak caya pi la tengok sendiri kt cermin. Macam mana?? .  suami awak tak cakap tapi percaya lah dia pon tak selesa dan tak berselera ☺️ .  Cuba awak bgi kejutan sikit. Sure. Senyum tu meleret jeee . Tak susah.. Awk guna bconfident ni je. sgt dijamin selamat dan berkesan. Jom cuba skrg! . . 017 4244231 017 4244231 017 4244231 . #alhamdulillah #rezekianak #rezekikami #syukur #obatpayudara #payudarakecil #payudarakendur #pembesarpayudara #payudaramantap  #buschallenge #pinkladytestimoni #dxyx #pinklady #payudaraindah #payudarasehat #bustup #krimpembesarpayudara #minyakbuluspapua #minyakbulus #bconfident #bodymantap #pembesarpayudara #alatpembesarpayudara #maskerpayudara #pengencangpayudara #payudarajatuh #vacumpayudara #bustupcream #bcteammas #payudaramontok #payudarakencang . πŸ’™ . . . . .  Jangan BIMBANG kerana ~B CONFIDENT~ tidak memberi apa2 KESAN SAMPINGAN!!!!malah ia adalah produk yang telah didaftarkan dengan KKM!!! JOM cuba ~B CONFIDENT~ !!!pikat hati yang tersayang
SELAMAT UNTUK. IBU. MENYUSUKAN BABY πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ‘ .  Bila Suami kata. Isteri tolong jangan jaga muka ja. Aset hang pon penting gak. . Mendalam kan maksudnye . .  Mas boleh katakan 99% ibu menyusukan anak dan putus susu alami masalah payudara yg kendur dan kecut dgn teruk 😫 Perasan tu sedih sangat. Kan kan? . Betul tak ibu2? rasa2 ada tak yg mengaku dlm hati 😌 . Confirm ada yg mengaku dan mengiyakan, tapi malas nk ubah dan kalau boleh biarkan je sampai jatuh lebih terus. Serius selesa ke dgn keadaan mcm tu?cth mcm awk kt rumah tak pakai bra, awk tgk dr atas pn nmpk tak cantik bila breast jatuh dgn teruk. Nk pulak ada masalah kedua breast ketara jatuh ke sisi, mesti malu2 depan suami nk tayang 😫 . Ibu2, jgn la mcm tu. Tak salah pun awak perbaiki penampilan awk dari terus biarkan aset awak jatuh macam tu. Hodoh sangat akak rasa, tak caya pi la tengok sendiri kt cermin. Macam mana?? .  suami awak tak cakap tapi percaya lah dia pon tak selesa dan tak berselera ☺️ .  Cuba awak bgi kejutan sikit. Sure. Senyum tu meleret jeee . Tak susah.. Awk guna bconfident ni je. sgt dijamin selamat dan berkesan. Jom cuba skrg! . . 017 4244231 017 4244231 017 4244231 . #alhamdulillah #rezekianak #rezekikami #syukur #obatpayudara #payudarakecil #payudarakendur #pembesarpayudara #payudaramantap  #buschallenge #pinkladytestimoni #dxyx #pinklady #payudaraindah #payudarasehat #bustup #krimpembesarpayudara #minyakbuluspapua #minyakbulus #bconfident #bodymantap #pembesarpayudara #alatpembesarpayudara #maskerpayudara #pengencangpayudara #payudarajatuh #vacumpayudara #bustupcream #bcteammas #payudaramontok #payudarakencang . πŸ’™ . . . . .  Jangan BIMBANG kerana ~B CONFIDENT~ tidak memberi apa2 KESAN SAMPINGAN!!!!malah ia adalah produk yang telah didaftarkan dengan KKM!!! JOM cuba ~B CONFIDENT~ !!!pikat hati yang tersayang
SELAMAT UNTUK. IBU. MENYUSUKAN BABY πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ‘ .  Bila Suami kata. Isteri tolong jangan jaga muka ja. Aset hang pon penting gak. . Mendalam kan maksudnye . .  Mas boleh katakan 99% ibu menyusukan anak dan putus susu alami masalah payudara yg kendur dan kecut dgn teruk 😫 Perasan tu sedih sangat. Kan kan? . Betul tak ibu2? rasa2 ada tak yg mengaku dlm hati 😌 . Confirm ada yg mengaku dan mengiyakan, tapi malas nk ubah dan kalau boleh biarkan je sampai jatuh lebih terus. Serius selesa ke dgn keadaan mcm tu?cth mcm awk kt rumah tak pakai bra, awk tgk dr atas pn nmpk tak cantik bila breast jatuh dgn teruk. Nk pulak ada masalah kedua breast ketara jatuh ke sisi, mesti malu2 depan suami nk tayang 😫 . Ibu2, jgn la mcm tu. Tak salah pun awak perbaiki penampilan awk dari terus biarkan aset awak jatuh macam tu. Hodoh sangat akak rasa, tak caya pi la tengok sendiri kt cermin. Macam mana?? .  suami awak tak cakap tapi percaya lah dia pon tak selesa dan tak berselera ☺️ .  Cuba awak bgi kejutan sikit. Sure. Senyum tu meleret jeee . Tak susah.. Awk guna bconfident ni je. sgt dijamin selamat dan berkesan. Jom cuba skrg! . . 017 4244231 017 4244231 017 4244231 . #alhamdulillah #rezekianak #rezekikami #syukur #obatpayudara #payudarakecil #payudarakendur #pembesarpayudara #payudaramantap  #buschallenge #pinkladytestimoni #dxyx #pinklady #payudaraindah #payudarasehat #bustup #krimpembesarpayudara #minyakbuluspapua #minyakbulus #bconfident #bodymantap #pembesarpayudara #alatpembesarpayudara #maskerpayudara #pengencangpayudara #payudarajatuh #vacumpayudara #bustupcream #bcteammas #payudaramontok #payudarakencang . πŸ’™ . . . . .  Jangan BIMBANG kerana ~B CONFIDENT~ tidak memberi apa2 KESAN SAMPINGAN!!!!malah ia adalah produk yang telah didaftarkan dengan KKM!!! JOM cuba ~B CONFIDENT~ !!!pikat hati yang tersayang
SELAMAT UNTUK. IBU. MENYUSUKAN BABY πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ‘ .  Bila Suami kata. Isteri tolong jangan jaga muka ja. Aset hang pon penting gak. . Mendalam kan maksudnye . .  Mas boleh katakan 99% ibu menyusukan anak dan putus susu alami masalah payudara yg kendur dan kecut dgn teruk 😫 Perasan tu sedih sangat. Kan kan? . Betul tak ibu2? rasa2 ada tak yg mengaku dlm hati 😌 . Confirm ada yg mengaku dan mengiyakan, tapi malas nk ubah dan kalau boleh biarkan je sampai jatuh lebih terus. Serius selesa ke dgn keadaan mcm tu?cth mcm awk kt rumah tak pakai bra, awk tgk dr atas pn nmpk tak cantik bila breast jatuh dgn teruk. Nk pulak ada masalah kedua breast ketara jatuh ke sisi, mesti malu2 depan suami nk tayang 😫 . Ibu2, jgn la mcm tu. Tak salah pun awak perbaiki penampilan awk dari terus biarkan aset awak jatuh macam tu. Hodoh sangat akak rasa, tak caya pi la tengok sendiri kt cermin. Macam mana?? .  suami awak tak cakap tapi percaya lah dia pon tak selesa dan tak berselera ☺️ .  Cuba awak bgi kejutan sikit. Sure. Senyum tu meleret jeee . Tak susah.. Awk guna bconfident ni je. sgt dijamin selamat dan berkesan. Jom cuba skrg! . . 017 4244231 017 4244231 017 4244231 . #alhamdulillah #rezekianak #rezekikami #syukur #obatpayudara #payudarakecil #payudarakendur #pembesarpayudara #payudaramantap  #buschallenge #pinkladytestimoni #dxyx #pinklady #payudaraindah #payudarasehat #bustup #krimpembesarpayudara #minyakbuluspapua #minyakbulus #bconfident #bodymantap #pembesarpayudara #alatpembesarpayudara #maskerpayudara #pengencangpayudara #payudarajatuh #vacumpayudara #bustupcream #bcteammas #payudaramontok #payudarakencang . πŸ’™ . . . . .  Jangan BIMBANG kerana ~B CONFIDENT~ tidak memberi apa2 KESAN SAMPINGAN!!!!malah ia adalah produk yang telah didaftarkan dengan KKM!!! JOM cuba ~B CONFIDENT~ !!!pikat hati yang tersayang
SELAMAT UNTUK. IBU. MENYUSUKAN BABY πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ‘ .  Bila Suami kata. Isteri tolong jangan jaga muka ja. Aset hang pon penting gak. . Mendalam kan maksudnye . .  Mas boleh katakan 99% ibu menyusukan anak dan putus susu alami masalah payudara yg kendur dan kecut dgn teruk 😫 Perasan tu sedih sangat. Kan kan? . Betul tak ibu2? rasa2 ada tak yg mengaku dlm hati 😌 . Confirm ada yg mengaku dan mengiyakan, tapi malas nk ubah dan kalau boleh biarkan je sampai jatuh lebih terus. Serius selesa ke dgn keadaan mcm tu?cth mcm awk kt rumah tak pakai bra, awk tgk dr atas pn nmpk tak cantik bila breast jatuh dgn teruk. Nk pulak ada masalah kedua breast ketara jatuh ke sisi, mesti malu2 depan suami nk tayang 😫 . Ibu2, jgn la mcm tu. Tak salah pun awak perbaiki penampilan awk dari terus biarkan aset awak jatuh macam tu. Hodoh sangat akak rasa, tak caya pi la tengok sendiri kt cermin. Macam mana?? .  suami awak tak cakap tapi percaya lah dia pon tak selesa dan tak berselera ☺️ .  Cuba awak bgi kejutan sikit. Sure. Senyum tu meleret jeee . Tak susah.. Awk guna bconfident ni je. sgt dijamin selamat dan berkesan. Jom cuba skrg! . . 017 4244231 017 4244231 017 4244231 . #alhamdulillah #rezekianak #rezekikami #syukur #obatpayudara #payudarakecil #payudarakendur #pembesarpayudara #payudaramantap  #buschallenge #pinkladytestimoni #dxyx #pinklady #payudaraindah #payudarasehat #bustup #krimpembesarpayudara #minyakbuluspapua #minyakbulus #bconfident #bodymantap #pembesarpayudara #alatpembesarpayudara #maskerpayudara #pengencangpayudara #payudarajatuh #vacumpayudara #bustupcream #bcteammas #payudaramontok #payudarakencang . πŸ’™ . . . . .  Jangan BIMBANG kerana ~B CONFIDENT~ tidak memberi apa2 KESAN SAMPINGAN!!!!malah ia adalah produk yang telah didaftarkan dengan KKM!!! JOM cuba ~B CONFIDENT~ !!!pikat hati yang tersayang
SELAMAT UNTUK. IBU. MENYUSUKAN BABY πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ‘ .  Bila Suami kata. Isteri tolong jangan jaga muka ja. Aset hang pon penting gak. . Mendalam kan maksudnye . .  Mas boleh katakan 99% ibu menyusukan anak dan putus susu alami masalah payudara yg kendur dan kecut dgn teruk 😫 Perasan tu sedih sangat. Kan kan? . Betul tak ibu2? rasa2 ada tak yg mengaku dlm hati 😌 . Confirm ada yg mengaku dan mengiyakan, tapi malas nk ubah dan kalau boleh biarkan je sampai jatuh lebih terus. Serius selesa ke dgn keadaan mcm tu?cth mcm awk kt rumah tak pakai bra, awk tgk dr atas pn nmpk tak cantik bila breast jatuh dgn teruk. Nk pulak ada masalah kedua breast ketara jatuh ke sisi, mesti malu2 depan suami nk tayang 😫 . Ibu2, jgn la mcm tu. Tak salah pun awak perbaiki penampilan awk dari terus biarkan aset awak jatuh macam tu. Hodoh sangat akak rasa, tak caya pi la tengok sendiri kt cermin. Macam mana?? .  suami awak tak cakap tapi percaya lah dia pon tak selesa dan tak berselera ☺️ .  Cuba awak bgi kejutan sikit. Sure. Senyum tu meleret jeee . Tak susah.. Awk guna bconfident ni je. sgt dijamin selamat dan berkesan. Jom cuba skrg! . . 017 4244231 017 4244231 017 4244231 . #alhamdulillah #rezekianak #rezekikami #syukur #obatpayudara #payudarakecil #payudarakendur #pembesarpayudara #payudaramantap  #buschallenge #pinkladytestimoni #dxyx #pinklady #payudaraindah #payudarasehat #bustup #krimpembesarpayudara #minyakbuluspapua #minyakbulus #bconfident #bodymantap #pembesarpayudara #alatpembesarpayudara #maskerpayudara #pengencangpayudara #payudarajatuh #vacumpayudara #bustupcream #bcteammas #payudaramontok #payudarakencang . πŸ’™ . . . . .  Jangan BIMBANG kerana ~B CONFIDENT~ tidak memberi apa2 KESAN SAMPINGAN!!!!malah ia adalah produk yang telah didaftarkan dengan KKM!!! JOM cuba ~B CONFIDENT~ !!!pikat hati yang tersayang

Loading